colabarnet


Oppfinnsom overskrift, I know, haha! På lørdag var jeg i Åre, hovedsakelig for å kjøpe alkohol (ceff xDDD), men kjøpte med litt snacks og. Cola og fanta bokser ble selvfølgelig med hjem, veldig bra for tennene sikkert… Haha, jeg eeelsker cola. Så nå drikker jeg det til både frokost, middag og kvelds. Jaja, drikker ikke så mye brus til vanlig, drikker faktisk bare vann.

Uansett, jeg har akkurat spist frokost. Haha ja, frokost klokka to. Døgnrytmen min begynner å bli litt herpa igjen, ehhe. I tillegg er jeg ekstremt trøtt for tiden, så det gjør det ikke noe bedre. Er vel noe med at det blir mørkere mye tidligere om kveldene nå. Enn at det er 1.september idag, da?! Nå går det mot høst, synes det er så koselig! Gleder meg til å tenne lys tidlig om kveldene og krype under pleddet med kakao, hihi.♥

Atm ser jeg på et søppelprogram på tv3, et eller annet datingprogram typ. Er et par som bare har datet i 3 uker, og de har allerede forlovet seg, og planlegger å gifte seg. Haha, åhh at det går ann, tenker jeg. Mennesker som forlover/flytter sammen/gifter seg etter bare noen uker sammen, må være veldig naiv tror jeg. Takk gud for at jeg har et noenlunde realistisk syn på ting. Noen ganger er jeg nesten litt for realistisk, og det er nok derfor jeg kan være så negativ også.

Aja, nå skal jeg prøve å finne ut hva jeg og Anders skal ha til middag idag. Å finne ut hva vi skal spise hver dag, er så kjedelig. Jeg har jo null peilig haha, ender alltid med at vi bare står midt i butikken som noen to dumme spørsmålstegn. Tror jeg skal få han med på å lage en plan for hver uke hva vi skal spise, det hadde vært så mye enklere! Og endelig har vi fått oss fryser igjen. Vi var jo uten fryser i flere måneder, da den andre plutselig sluttet å funke. Livet uten fryser var ikke noe særlig, hahah! Nå må jeg nesten stikke, ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg