jeg skal aldri flytte til Geiranger

Hei! Overskriften – jeg skal aldri flytte til Geiranger, haha! Jeg har nettopp vært på kino og sett Bølgen, og den var kjempebra synes jeg. Stakkars de som bor i Geiranger, etter å ha sett den filmen der, hehe! Skummelt at fjellet kan rase når som helst. Jeg visste faktisk ikke noe om det, før jeg så filmen. Den var ihvertfall bra, så den anbefales.

Jeg er fortsatt på Verdal, og gjør ikke så mye egentlig. Leste bok i hele går kveld, og skal lese litt mer etterpå. Det er så rart, før syntes jeg bøker var for gamlinger, og jeg hatet å lese bøker. Men nå elsker jeg det! Jeg blir liksom i en egen liten boble når jeg har satt meg inn i en bok, og bare leser og leser. Nesten litt trist når boka er ferdig!


Favoritt bukse og sko! Merker at buksa begynner å bli mer ”lys”, noe jeg kan gjøre med det?! Hater det med svarte bukser, de blir mer og mer lys etter hver vask. Arghh!


Simon har tatt mopedlappen, og kjøpt seg denne. Det er så rart, ser ikke for meg min lillebror kjøre ute i trafikken liksom, haha! Og om 2 år har han sikkert bil lappen også, han er sikkert mye flinkere til å kjøre enn meg. Haha.. Jeg har jo ikke lappen engang da… Føles ut som jeg er den eneste på min alder som IKKE har lappen, hehehe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg