filmdag

Hei, og god kveld! Her har jeg tent litt lys, og slapper av bare. Koselig! Kjæresten har vært på jobb i hele dag nesten, så venter på at han skal komme hjem om en times tid.♥ Har hatt besøk av en kompis idag da, og vi har sett film på popcorntime. Jeg er så utrolig kresen når det kommer til filmer, synes nesten alle jeg ser er dårlig haha, og jeg ser egentlig ganske mye på film! I tillegg så hater jeg å lete etter film, det tar jo hundre år for jeg vil finne en som ser skikkelig BRA ut. Så sånn sett så liker jeg serier bedre.

Nå skal jeg spise litt fruktsalat som jeg laget før idag, mmm! Og drikke opp den siste colaboksen. Yep, der var det tomt for colabokser! Kanskje like greit, har drukket cola hver dag i to uker nå. HEHE

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg