barbie

Synes denne toppen var litt kul! Barbie, liksom. Ikke at jeg har den barbie-looken akkurat, men synes denne croptoppen var litt søt uansett da.

Idag har jeg og kjæresten vært en tur på Steinkjer, på Amfi. Han hadde fri fra jobb idag, så da dro vi like gjerne dit en tur for å ha noe å gjøre. Han kjøpte seg en ny bukse, og jeg ingenting. Jeg er blakk og har andre ting jeg må bruke penger på, jippi. Tenkte meg egentlig på trening idag, men nå orker jeg ikke, så får dra litjræva dit imorgen i stedet. 


Søte Nemi koser seg ute♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg