black&white kitty

Søte lille pandapusen min.♥ Hun har blitt et halvt år nå, og snart er det på tide å ta med henne til dyrlegen for sterilisering. Nusket mitt vokser så fort!

~~~

Idag føles det merkelig nok ut som mandag. Sikkert fordi jeg drakk på fredag, og det er første gangen på noen uker at jeg ikke er fyllesyk på en søndag. Jeg og Anders har spist pannekaker, og nå har han sovnet, haha. Jeg har sett ferdig siste episode av ‘The returned’ på netflix. The returned er en litt mørk og mystisk dramaserie, og jeg var litt usikker på om jeg likte serien først. Men jeg likte den, så nå jeg får vente til sesong 2 kommer ut, om den ikke har blitt avlyst. Håper ikke det?

Ikveld begynner Åndenes makt igjen, woho! Jeg synes åndenes makt var så sykt skummelt da jeg var yngre, og turte ikke gå på do alene etter å ha sett på det. Det at det fantes spøkelser (eller, ånder) synes jeg var helt forferdelig skummelt, og ba til gud om at det ikke var sant. Jeg var faktisk livredd for slike ting da jeg var rundt 9-10 år, hahha! Husker når jeg skulle legge meg om kveldene, så fikk jeg aldri sove før jeg hadde ligget der en time eller to, fordi jeg lå under dyna og holdt pusten. Jeg var så redd for at det skulle spøke, haha det er ikke tull engang.

Noen andre som skal se på åndenes makt ikveld? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg