teen mom 2

Haha jeg sitter å ser på teen mom 2, sesong 6 på tv3play. Pleide å se på det når jeg hadde mtv kanalen, men har den ikke lenger. Så da ser jeg serien på pc’en. Teen mom 2 er jo litt av en underholdning, men nesten litt deprimerende og faktisk, uff haha. Er det sånn det å bli forelder liksom?, tenker man. Men de som blir filmet er jo mennesker som sliter litt egentlig. Ingen av jentene er sammen med faren til ungen(e) sine, og nesten alle parene krangler om å få full foreldrerett. Det er krangling hele tiden med deres nye kjæreste, og stortsett drama hele tiden. Men jeg skjønner jo at det er klippet og de viser de værste situasjonene på TV. Allikevel, virker jo som alle er en smule dramatiske da.

Akkurat nå er det et par som krangler skikkelig ordentlig! Ei jente hadde tenkt å dra på konsert med venninnene sine, og tok det opp med kjæresten sin fordi han alltid ringte henne når hun var ute. Bare for å sjekke hva hun gjorde, og hun måtte alltid komme tidlig hjem. Han sa at det var greit og han skulle ikke ringe å mase. Dagen etterpå hadde hun jenta fått melding fra en skolekamerat som spurte om de skulle i samme time, og det hadde han kjæresten hennes sett, og ble sint. Hun fikk ikke dra på konsert allikevel, og måtte hente ungen i barnehagen (som er hennes, ikke kjærestens unge) og passe den selv. Virker som en overdrevent sjalu type, må være slitsomt!

Et annet par var tydelig ruset på en episode, man så at de var helt borte. Nesten litt rart at det ble vist på TV egentlig, men alt for å lokke seere sikkert.

Men nok om Teen Mom da, haha herregud!

~~~

Anders jobber fra tre til halv tolv, så idag har jeg vært alene mesteparten. Har ikke orket gjort så mye, har bare vært litt husmor her hjemme, hehe! Det var sikkert rundt femtitusen kopper å vaske, vaskemaskin jeg savner deg!! 

Har så sykt lyst på noe godt å spise, men orker ikke å gå på butikken. Jeg har ikke sminket trynet idag, så jeg ser ut som et dass, hahah. Jeg bestilte meg forresten contour kit og contour kost her en dag fra makeupmekka, så håper det kommer imorgen! Contour kit HER, håper det er bra?! Noen som har det? Bestilte det fordi det var satt ned såpass mye i pris, det samme var kosten som du finner HER. Gleder meg til å teste ut! Bestilte et contour kit fra ebay en gang, men det sugde som faen, haha! 

Nå skal jeg lage meg landgang og vente på farmen. Litt usikker på om jeg gidderå følge med på det eller ikke, men skal gi det en sjangs. Nå skal jeg prøve å få inn Nemi, så kjedelig når hun er ute :(((( Update: hun kom inn, woho. Sto sikkert i et minutt å ropte, og plutselig så jeg pelsdotten min komme løpende. Haha! ♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg