matmor’a

Har akkurat matet både barn og katter, så nå er alle mette og fornøyde! Er fortsatt på Verdal, men skal dra hjem om ikke så altfor lenge. Drar jo hit imorgen igjen ettersom jeg skal være barnevakt i hele helga. 

Regner skikkelig ute idag, så gruer meg til å gå hjem i bare denne skinnjakka! :-C Takk gud for at jeg og Anders bor nærme togstasjonen og sentrum. Ingen av oss har jo bil. Helt ærlig så har jeg ikke så stort behov for bil heller, men noen ganger hater jeg at jeg ikke har tatt lappen enda. Jeg er vel den eneste 22 åringen som IKKE har lappen, nesten?? Hater dessuten å kjøre bil, kommer helt sikkert til å krasje å dø engang.

Haha, Snipp og Snapp synes det tok litt lang tid før de fikk mat. Måtte prøve å ta et bilde av de der de sto å ventet så søtt, men det er jo helt umulig! Det er vanskelig å ta bilde av helt svarte katter, lyset blir jo så rart.


mmm, digg… æsj xD

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg