autumn

Gikk å tok solarium istad, og tok med kameraet å knipset noen bilder med det samme. Veldig grått ute idag, så litt kjedelig lys, men men. Synes bildene ble fine uansett. 
Gleder meg til det blir enda mer høst, da er det så fint ute!

 ~~~

Er ganske lenge siden sist jeg tok solarium, og fargen fra i sommer begynner å komme bort. Så da blir det litt solings fremover, ikke hver dag selvfølgelig, men av og til! Kjøpte meg en sånn solariumskrem som skal gi dypere brunfarge, det er et must! Den forrige jeg hadde kom bort helt plutselig. Kjeftet på kjæresten fordi jeg var sikker på det var han som hadde rotet den bort, men det er nok rothuet megselv som har glemt den igjen på et eller annet solarium, heheh.

Nå skal jeg fortsette på en serie jeg nettopp har begynt å sett, ‘Dominion’. Handler hovedsaklig om engler, haha. Men serien virket veldig bra! Jeg og Anders har ordnet HBO nordic, så jeg ser serien der inne. Har du sett den før?




5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg