new makeup

I det siste har jeg bestilt meg litt ny sminke, og nå har jeg fått alt i posten. Har ikke fått testet ut alt enda, men produktene skal være bra ifølge andre som har prøvd dem.


Highlighter av merket The Balm, fra Coverbrands. Dette har jeg fått testet ut på kinnbebeina, og den funker kjempebra!


Contouring kit og contouring/highlighter kost fra Makeupmekka.  Har testet ut begge deler, og synes det var helt OK. Har lyst til å kjøpe Anastasia contour kitet senere, men det var så dyyrt! Kosten og kitet er forresten på salg på makeupmekka.


Øyeskygge palett og mascara fra Cubus, så dette har jeg altså ikke bestilt. Har ikke testet ut øyenskyggene ordentlig enda, siden jeg ikke har noen bra øyenskyggekoster. Mascaraen er kjempebra!


Anti shine produkter fra Makeupmekka, skal fungere mot fet og glinsende hud. Er en primer, finish powder for å ha over sminken slik at den skal  se mattere ut og sånn papirgreier du kan bruke forsiktig over sminken hvis du får oljete hud. Har ikke testet ut dette enda, men gleder meg til å prøve!

Har du noen av produktene over? Hva synes du?

~~~

Nå skal jeg og kjæresten straks spise middag. Han står på kjøkkenet og kokkulerer, imens jeg blogger, haha! Han er flinkere til å lage mat enn meg, tho. Han har fri fra jobb i dag, så tenker det blir å se litt serier sammen etterpå. Har fått han med på å se Dominion, woho! 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg