banshee

Tenkte å dele et serietips med dere! Jeg og kjæresten har jo som jeg sa tidligere, ordnet oss HBO Nordic. Dette er en side der de har mange BRA serier, sjekk det ut! Ser blandt annet på serien Dominion der. Serien jeg ville tipse om heter Banshee, en action/krim/drama-serie. Var kjæresten som sa at jeg måtte se den serien, og jeg var litt skeptisk i starten. Men serien var dritbra!! Det skjer noe sykt hele tiden, og han som er hovedskuespilleren er jo såå kjekk, hah. 

Så ja, denne serien anbefales! Har du sett serien?

~~~

Nå skal jeg straks legge meg. I morgen skal jeg hos ei venninne å drikke, gleder meg til det. Helg igjen, woho! Ha ei fin helg, og god natt. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg