alien

Yoyo! Digg med helg, eller? Her har det ikke skjedd så mye ikveld, Anders har vært på jobb og jeg har hatt besøk av en kompis. Vi har sett film og spist kinamat, koselig! I morgen skal kjæresten drikke, og jeg blir rolig tror jeg. Rolighelg kan være helt OK noen ganger, hehe!

Fikk denne t-skjorta jeg har på meg i posten idag, da! Synes den var litt kul. Bestilte den fra ebay for et par uker siden til sånn 50 kroner. Den er litt kort, så den passer best til high waist bukser. Åh, ebay har egentlig masse kult! Tenkte å vise noen ønsker fra wish-lista mi i et eget innlegg snart. Veldig lyst til å kjøpe en veske derifra, og en navle piercing. 

Nok om det da. Var forresten å så Villmark 2 på kino en dag, og loool så sykt dårlig den var! Den hadde jo ingenting med villmark 1 å gjøre, så skjønte ikke helt greia. Haha, uff! Men nå skal jeg legge meg, natti 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg