søndag

Ey! Nå ligger jeg bare å slapper av hjemme i soffaen og ser tv. Godt å ikke være fyllesyk idag! Frisk som en fisk.. Kjærsten derimot er ikke like frisk, haha. Han hadde besøk og drakk her igår, så jeg sov over hos venninna mi inatt. Hun bor jo rett nedd bakken, så det er jo greit. Vi var på kino igår kveld og så Legend. Bra film, og ganske morsom, så den anbefales. De neste filmene jeg vil se på kino er Paranormal Activity og Crimson Peak. To grøssere, perfekt for meg som digger å se skumle filmer på kino. Anders hater jo grøsserfilmer, så er glad jeg har to venner som elsker det!

Imorgen drar jeg til Verdal en tur for å besøke familien litt. Er lenge siden jeg har vært der, så må besøke dem og!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg