all these colors

Nå er jeg på Verdal, og blir her til i morgen. Knipset noen bilder på vei til togstasjonen, og glemte helt tiden. Kom nesten for sent til toget, haha. Rakk ikke å bestille togbilett, så måtte betale 20kr ekstra. Det ble ganske dyrt det, 80kr for tog liksom! 

Litt rart å tenke på at oktober måned straks er over, og at det snart er jul. Så at det hadde kommet julebrus på kiwi her en dag, og jeg og Anders måtte jo kjøpe med julebrus hjem. Julebrus in my ♥. Haha, den orginale er best, seff. Aja.. Ikke så mye å blogge om, skal se litt Kardashians nå tenker jeg. Jeg har ikke sett episode 14, 15, 16 og 17 av sesong 10 enda, og så at popcorntime bare hadde akkurat de episodene. Haha, snakk om flaks.

Bryna mine begynner endelig å komme seg haha! Jeg ødela dem jo totalt da jeg var 15-16, og har aldri vært noen ekspert på bryn. Men nå er det jo såå inn å ha pene bryn, og man kan lære seg hvordan man fikser de overalt på nettet. Har kjøpt meg ny brynskost og gel for å få de til å ligge rett. Jeg klippet hårene litt igår, og det anbefaler jeg alle å gjøre, ser mye bedre ut med korte brynshår enn lange! Har surfet litt rundt for å finne ordentlige brynsprodukter, og tror jeg går for billion dollar brows sine produkter. Hvilke produkter bruker du til bryn, noen tips?

7 kommentarer

Siste innlegg