6 ting jeg liker og 6 ting jeg ikke liker

1. Å være nydusja og etterpå legge meg i rent sengetøy. ÅH, det er noe av det diggeste jeg vet om!

2. Når jeg våkner på natten av at Anders holder meg tettere inntil seg.♥ Akkurat det er noe jeg aldri tar for gitt!

3. Følelsen jeg får etter å ha ryddet og vasket leiligheten. Jeg har blitt veldig ryddig etter at jeg flyttet hjemmefra, ting ryddes ikke av seg selv og det får man jo erfare når man flytter alene. Bor jo sammen med kjæresten, men siden han jobber og ikke jeg, så synes jeg det er helt greit at jeg tar den jobben hjemme. Jeg elsker å ha det ryddig, og hvis det er rotete irundt meg blir jeg lettere sur og irritert.

4. Lukten av kjeller! Det lukter så.. friskt eller noe, haha?? Får lyst til å spise opp lukten. Kjelleren til bestemor & bestefar lukter sykt godt, kunne sikkert stått der og sniffet lukta i evigheter. 

5. Når jeg har bestilt noe, og endelig finner pakkeseddelen i postkassa. Det er lykke, det! Da er det nesten så jeg springer bort til butikken for å hente ut pakken, haha.

6. Bloggere som skriver personlige/menings innlegg, og ikke kun om overfladiske ting. Jeg leser egentlig ikke så mye ”rosa” blogger lenger, jeg liker å lese om ting som handler om noe annet enn bare klær og utseende. Akkurat nå følger jeg nøye med på bloggen til ei som har bipolar lidelse, og skriver om hvordan det er. Slike ting er for meg veldig interessangt å lese om, for eksempel.

1. At håret mitt blir så jævlig fort krusete. Spesielt om høsten og vinteren, argh det ser så stygt ut!

2. Apropos hår, jeg haaater når det ligger hårstrå overalt. Jeg som er jente og har lange hårstrå, som i tillegg røyter en del, så blir det jo liggende hårstrå litt her og der etter meg. Synes det er så ekkelt, haha.

3. Når noen ringer meg og jeg vet ikke hvem det er. Da får jeg nesten angst! Og jeg svarer neppe.

4. Å legge meg alene. Når jeg legger meg alene tar det mye lengre tid før jeg sovner, enn når jeg legger meg med kjæresten.

5. Når noe teknisk ikke fungerer, da blir jeg faens så sur. Haha, blir rett og slett fly forbanna. Husker en gang pc’en min klikka, og jeg begynte å smelle og slå i skjermen. Merkelig nok fungerte den etterpå igjen. Så var det en gang jeg skulle spille playstation, og den hadde sluttet å funke. Slo og sparket den og begynte nesten å grine. Det er flere år siden nå da, hah.

6. Når noen skremmer meg. For eksempel hvis noen gjemmer seg og hopper frem så jeg skvetter. Jeg er egentlig ikke såå lettskremt, men når noen skremmer meg på den måten blir jeg nesten litt sur der og da. Eller ikke sur da, men lettere irritert. Har ikke lyst til å dø av hjerteinfarkt i en alder av 22 heller liksom.
Og jeg tør aldri å skremme noen med at jeg f.eks legger en lateslange i senga deres, jeg er aaalt for redd for at de skal ta hevn. Haha! Hadde sikkert gått rundt med noiaangst 24/7.

Yes, det var noen ting jeg liker og ikke liker. Noe du kjenner deg igjen i?


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg