poor kitty

Lille pusen min har vært til dyrlegen for å steriliseres, vaksineres og chippes idag! Var der å levere henne klokken 10, og hentet henne 11 igjen. Alt gikk helt fint, men hun har ikke hatt det noe særlig bra idag. Hun har vært dårlig hele dagen pga narkosen, og har kastet opp litt og ellers bare sovet. Hadde veldig vondt tidligere idag, og vinglet bare når hun prøvde å gå, men nå er hun heldigvis litt bedre. Stakkars Nemi’en min, synes så synd på henne! :c Hun blir nok bedre i morgen, forhåpentligvis.♥

Har vært på Verdal i hele dag, siden Anders har jobbet hele dagen. Nå er jeg hjemme på Levanger igjen, og venter på at han skal komme hjem snart. Har ryddet og vasket litt klær her, husmor som jeg er heheh. Skal ordne meg litt mat nå, ha en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg