blue floral

Fikk denne genseren i posten i går. Ah, elsker den! Den er i størrelse XS, og passet perfekt. Den er så fiin, eller hva?! Bestilte den fra Zalando, og de var veldig kjappe på levering. Tommel opp! Synes det er så mye fint fra Adidas for tiden. Akkurat nå venter en jakke, tights og sko i posten fra Adidas. Junkyard hadde ENDELIG fått inn min størrelse i superstar skoa, de originale. Så da bestilte jeg dem i går, gleder meg til å få de i posten! Vet at alle har dem, men whatever, jeg digger dem uansett.
~~~

Jeg er fortsatt på Verdal, skal jo i bursdag til mormor i kveld som jeg sa. Anders skal også være med, han har faktisk aldri vært der før! Nå må jeg nesten stikke, skal sette på soddet som vi skal ha til middag. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg