34 svar

1. Tre ord om meg: smårar, rolig og glemsk

2. Det første jeg gjør om morgenen: er å sjekker mobilen

3. Når jeg hører på radio blir jeg: sur? Haha neida men det er så mye dårlig og gammel musikk der!

4. Jeg gleder meg til: å dra til Trondheim i slutten av november. Da skal det shoppes, og kjøpes litt julegaver da. 😛

5. Klesskapet mitt er fullt av: topper jeg aldri bruker

6. Når jeg skal pynte meg: bruker jeg ikke mer enn en halvtime

7. Jeg har medlemskap: i 3T, men er der aldri. Flaut, jeg som skulle begynne å trene hver dag liksom, he he

8. En liten hemmelighet om meg: er at… hmm? Jeg kommer ikke på noe haha!

9: Jeg føler meg mest bra: sammen med kjæresten ♥

10. Ved sengekanten har jeg: vannflaske og mobilen min

11. I kaffebaren bestiller jeg: ihvertfall IKKE kaffe, men heller kakao

12. I baren bestiller jeg: en eller annen random drink, men som oftest bestiller jeg aldri noe. Drinker er dyyyrt på utesteder!

13. I vennegjengen er jeg: den som tuller mye..?

14. I familien er jeg: den dumme? hahah vet ikke jeg

15. Jeg kan ikke leve uten: mat, drikke, ly og oksygen? Haha neida, men jeg kunne vel ikke ha levet uten mobilen min<333

16. Barn er: søte, men irriterende. Haha! Neida, det er koselig med barn, men kunne ikke ha tenkt meg å hatt et selv enda. Det får vente noen år til!

17. Du visste kanskje ikke at jeg: trodde at jeg hadde fått en magisk evne via en barbiedukke da jeg var liten? Hahah ja lol okei

18. Om natta: er jeg ofte våken til klokka 03. Da blir jeg plutselig veldig kreativ.. Merkelig, det der.

19. I veska har jeg: mobilen min og… ja bare mobilen min? Gidder ikke drasse med så mye

20. Trening er: kjeeedelig. Bah, skulle ønske jeg var fotballfrue

21. På kjøkkenet er jeg: helt OK? Eller hva mener du, Anders? Kan være litt klabbete kanskje. Jeg svir lett ting (haha), men ellers er jeg vel helt OK tror jeg

22. Kjærlighet er: viktig! Enten det er kjærlighet fra venner, familie, kjæreste eller dyr

23. I høst skal jeg unne meg: hmm, en ny vinterjakke tror jeg. Om jeg finner en jeg liker

24. Uvane eller ikke uvane: en uvane jeg har er at jeg glemmer lett ting, skulle kanskje anstrengt meg litt mer akkurat der. Jeg kan være skikkelig glemsk!

25. Jeg tror på: at det gjemmer seg monstre under senga. UUH

26. Jeg er dårligst til: å gi komplimenter til folk. I hvertfall folk jeg kjenner kunne jeg gitt litt mer komplimanger

27. Jeg er flinkest til: å lage pannekaker! Åh, vet hva jeg skal ha til middag i morgen 😉

28. Jeg elsker: opphakkede frukt dyppet i varm sjokolade, mmm

29. Hva jeg vil med livet mitt: jeg vil i hvertfall bo en plass jeg trives, være i en jobb jeg trives i, og jeg vil være fornøyd med livet mitt. Jeg har lært meg at jeg ikke bør sette for høye krav, og ta det litt som det kommer. Vet at det er bra å ha drømmer, men drømmen nå er egentlig bare at jeg skal bli lykkelig og fornøyd. Så får jeg se hva som skjer! Jeg vil i hvertfall få barn når jeg er blitt eldre, og håper jo at det er med Anders.

30. Jeg beundrer: mennesker som har noe de virkelig interesserer seg for. Som har en passion, og elsker det de driver med. De som får til noe stort av det de liker å gjøre, det beundrer jeg! Jeg skulle virkelig ønske jeg var sånn, men jeg klarer liksom ikke helt å sette meg inn i ting. Om dere skjønner? 

31. Det beste jeg vet: er å sove

32. Politikk er: noe jeg ikke følger med så mye på

33. Når jeg har fri: fri har jeg jo egentlig hele tiden, siden jeg ikke jobber akkurat nå

34. Det er lov å lyve hvis: det bare er en hvit løgn. F.eks hvis venninna di spør om hva du synes om den nye buksa hennes. Du synes den var drit stygg, men sier at den var fin. Eller så bare gir du henne råd om hva som er fint og ikke :PPP

Mulig det er drit kjedelig med sånne innlegg, men aja. Synes det er gøy å svare på sånt jeg! Blir litt som på ungdomskolen, da man brukte å fylle ut slike spørsmål&svar og legge det ut på facebook, eller nettby. Haha det var jo såå gøy

 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg