mørkt hår 4 evah

Nå ligger jeg bare å hører på musikk, og ser litt på ‘I am Cait’. I kveld farget jeg håret mitt igjen, tror det er rundt to-tre måneder siden nå. Etterveksten begynte å vises, og håret var blitt lysere. Farget det med mørkemørke brun hårfarge, godt å endelig få vekk etterveksten! Før farget jeg alltid håret med svart farge, men synes nå at det blir litt for mye. Jeg ser jo ut som en heks, haha.


Dette bildet er tatt før jeg farget håret, ser den fine etterveksten her<33

I dag har det ikke skjedd så mye. Veldig lite, egentlig. Var hos psykologen i morges, og det gikk jo fint som vanlig. Jeg var ganske negativ til å gå til psykolog før faktisk, og gruet meg mye hver eneste gang. Men det er jo så absolutt ikke noe stress å være der! Og faktisk ble jeg litt overrasket over meg selv. Jeg er ganske lukket når det kommer til negative følelser, og er helst noe jeg vil skyve unna og ikke prate til noen om. Synes det kan være vanskelig å forklare følelser, men hos psykologen synes jeg at jeg klarte å forklare ting ganske bra. Og da får jeg en god følelse etter å ha vært der, selv om jeg ikke føler at ting hjelper så mye, enda. Jeg tror en psykologtime nå og da kan være sunt for alle. Før tenkte jeg at det bare var ”galinger” som gikk til psykolog, men sånn er det jo ikke!

Nå skal jeg spise yoghurt, med melonsmak. Den tine melonyoghurten, dere vet, den er så god! NAM 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg