IKEA

Hei! Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en tur på IKEA med mamma, mormor og morfar. Er på Verdal nå, skal sove over her ettersom jeg skal hjelpe mormor å vaske huset i morgen.

Har slengt meg på sofaen, er såå trøtt! Sovnet i bilen på hele turen hjem. Er det bare meg, eller er det sykt behagelig å sovne i bil? Jeg mener, det er ikke så behagelig og sitte å sove, men jeg sovner alltid mye lettere i bil. Haha..

Uansett, jeg fikk noen ting av mormor og morfar som er så snille med meg. Fikk litt diverse ting som sengetrekk osv, også fikk jeg spisebord og to stoler i svart. Spisebord er noe jeg og Anders ikke har, så det var snedig. Sofa er det neste som står på ønskelisten min, den vi har nå synes jeg ikke er så veldig fin. Lyst på grå hjørnesofa, men først må det spares! Ikke billig med sofa, akkurat. Om jeg ikke finner en fin brukt en da, men tviler.

Nå skal jeg ta meg en bitteliten powernap, så trøøøtt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg