fredag


skal jeg sparke deg i ræva, hæ? haha

Hei, og god helg! Her blir det bare rolig i helga, ser det ut som. Anders er på jobb til i kveld, og jeg kjeder meg her hjemme. Sminket meg litt istad og tok noen bilder jeg kunne bruke til bloggen, men ga opp til slutt. Alle bildene ble rævva, haha. Dessuten er det ingen vegg jeg kan ta bildene mot, argh! Ikke så veldig fint å ta bilder mot skapdørene, heheh. Skal snart fjerne den ene sofaen her, og da får jeg en vegg jeg kan ta bloggbilder mot. Heheh nå høres jeg ut som den bloggeren da, lol. Skoene jeg har på er jo helt syke, eller hva? Haha, aner ikke hvorfor jeg kjøpte dem. Har prøvd å fått solgt de, men ser ikke ut til at noen er spesielt interessert. Ikke så rart, kanskje. Kan jo være lurt å ha på dem ute en sen kveld du går ute alene da, om det kommer en farligmann kan du bare sparke han i balla med skoa, hahaha. Neida…

Her står norske talenter på tv’en, og det er så kjeedelig fordi det er så mye synging. Synging er kjedelig å se på, bare jeg som synes det eller? Men nå skal jeg hoppe i dusjen, tenkte å se hobbiten som går på tv snart!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg