some photos

Var nettopp ute og knipset noen bilder. Jeg synes det er så deilig å komme inn etter å ha vært ute i kulda! Røde kinn og snufsete nese. Nå har jeg tatt med dyna i sofaen, og slapper av. Skal varme en muffins i mikroen, NAM! Muffins og kakao♥♥ Jeg tenkte egentlig å dra til Verdal i dag og sove over der, ettersom Anders egentlig skulle få besøk. Det ble ikke noe av allikevel, så da planlegger vi å se Hobbiten sammen i kveld, og spise god mat. Ikke værst! Gleder meg til han er ferdig på jobb. 🙂

I morgen skal vi hos mamma og spise ribbe, det gleder jeg meg til! Ribbe er SÅ godt. Ha en fin kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg