blogger jeg leser

Hei! Tenkte jeg kunne fortelle dere hvilke blogger jeg leser. Kanskje ikke såå spennede, men kan jo hende du finner en ny blogg du liker! Jeg begynner med blogger jeg leser fast hver dag, og så blogger jeg leser nå og da.

 Blogger jeg er innom hver dag:


www.sophieelise.blogg.no
Jeg digger bloggen til Sophie! Hun skriver så bra og hun bryr seg veldig om leserne sine, og om mennesker ellers. En veldig varm og god person med andre ord.


www.carolinebergeriksen.no
Caroline er også en god person, som skriver bra. Hun skriver om en del ting som kanskje ikke interesserer meg like mye, som f.eks trening og matoppskrifter, men jeg har alltid lest bloggen hennes uansett. Bildene på bloggen hennes er utrolig gode og jeg misunner henne for det!!! Jeg må finne ut hvilken linse og kamera hun bruker, hoho.


www.heddaingeborgvik.no
Hedda skriver så sykt bra, og liksom så ”rett frem”. Det er noe jeg digger, og hun skiver ofte litt mer meningsfylte innlegg. Nå nettopp skrev hun et innlegg om fremtid, og det innlegget var så bra at jeg måtte dele det på facebook. Det er faktisk ikke så lenge siden jeg begynte å lese denne bloggen, kanskje bare et halv år siden eller noe sånt. 


www.emiliesskap.blogg.no
Emilie skriver om det å være transkjønnet, og det å bli jente. Hun har fortsatt ikke kommet ut av ”skapet”, og blogger anonymt. En ganske interessang blogg faktisk, hun skriver bra og det er spennende å følge med på hennes utvikling til å bli jente på heltid.

Dette var de bloggene jeg leser fast, og som jeg er innom hver eneste dag. Nå over til de bloggene jeg leser ellers når jeg har tid eller kjeder meg. Ikke at dette er dårligere blogger, men det er de jeg leser etter jeg har lest de jeg leser fast. Tar forresten ikke med alle, siden jeg er innom veldig mange blogger i løpet av en dag/uke. Here we gooo:


www.jessicawaldorf.blogg.no


www.kissies.se


www.dreakarlsen.com

Jeg er som sagt innom en del flere enn disse over, men det er de her jeg er innom mest. Jeg leser noen blogger fra f.eks Verdal, de på topplisten og randome blogger som jeg kommer over. Lol, jeg leser egentlig ganske mye blogg jeg, haha. Hvilke blogger leser du? Kom gjerne med tips!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg