lilla lepper og shampoo til 10000kr

Hei! Må egentlig kjappe meg å blogge nå, skal lage mat til meg og kjæresten straks. Spaghetti og kjøttdeig står på menyen i dag. Etter jeg har spist så drar jeg til Verdal, skal sove der i natt ettersom vi (jeg og tantene mine) skal kjøre til Trondheim tidlig i morgen. Gleder meg til å dra dit! 

Tenkte å vise en leppestift jeg kjøpte her en dag, nemlig en lilla en! Tviler på at jeg kommer til å bruke den så mye, men jajaaa haha..

Her en dag var jeg å kjøpte shampoo og hårkur, balsam hadde jeg fra før. Har seriøst ikke kuret håret på 2-3 mnd, IKKE bra!! Så da måtte jeg til nærmeste frisør for å kjøpe. Det ble moroccanoil som vanlig, men fikk litt sjokk da jeg skulle betale. 600kr ble det for begge til sammen, wow det er dyrt for hårprodukter! I hvertfall moroccanoil, men jeg elsker det merket. Lukter så godt! Har aldri kjøpt den serien selv før, har alltid fått i gave av tanta mi som er frisør, derfor har jeg heller aldri visst hva de kostet. Jaja, nå skal håret kures til gangs i hvertfall, haha!


♥♥♥ BESTE hårpleieproduktene, elsker den nye smooth-serien!

I går fikk vi endelig fjernet den ene sofaen vi hadde på stua. Etter det fikk vi (eller Anders, haha) satt opp det nye kjøkkenbordet og stolene. Jeg kjøpte bare to stoler, og det angrer jeg på, ser jo så dumt ut med bare to stoler. Så tenker å kjøpe to til fra IKEA.

Ikke se på det forferdelige gulvet, plis. Herregud som jeg gleder meg til den dagen vi flytter herfra! Alle dørene er utrolig slitt og faller ned hele tiden, skuffene på kjøkkenet er ødelagt og døra på badet ser ut til å holde på å muggne. Æsj! I tillegg var det jo Anders som bodde her først, så alle møblene er hans. Mange av møblene er ganske gammel, så gleder meg til å ha nok penger til å kjøpe nye. Ny sofa er det første jeg skal spare til. Har liksom ikke orket å ordne det slik jeg vil ha det her inne, ettersom leiligheten er så stygg fra før av, haha. Jeg ser alltid inne på finn.no om det er noen andre litt finere leiligheter til leie, men har ikke funnet noen enda. Det som er så forbanna irriterende er at nesten ingen tillater husdyr, WHYY?! Jeg SKAL ha katt, men nesten ingen tillater det. Drømmen hadde vært å funnet en lys, liten søt leilighet på Bruborg her i Levanger, som tillater husdyr. Jeg trives veldig godt på Bruborg, derfor vil jeg finne noe irundt her. Får vel bare lete, omså det tar 100 år.

Nå skal jeg lage mat. Ha en fin kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg