selfies i senga

Nå ligger jeg og kjæresten og ser en film. Anders holder visst på å sovne haha, så må vel finne senga straks. Har skiftet sengetøy, så skal bli godt å legge seg! Kjøpte helt hvitt sengetøy da jeg var på IKEA sist. Synes hvitt sengetøy er det fineste, så rent og minner meg på hotell sengetøy. Anders var ikke helt enig, han syntes det ligna på sykehustøy, haha.

Fint å ta bilder i hvitt da, så det gjorde jeg istad xDDD jaja, de fleste har vel lagt seg og er klar for skole/jobb i morgen. Og jeg sitter som vanlig fortsatt våken og skal ta med meg pcen i senga for å se dagens episode av Kardashians. Elsker den serien!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg