cute underwear


Luffy ville være med på bildene også, haha

Elsker helt nytt og fint undertøy! Likte fargene på disse to settene, såå pent.♥ Kjøpt på Cubus.
~~~

Nå ligger jeg i sofaen med Luffy ved siden av meg. Han sover akkurat nå, sliten etter å ha lekt i flere timer. Mye fart og lek på den lille kroppen! Anders har dratt på ran kurs på jobben, og når han kommer hjem skal jeg lage hamburger. Fikk dritlyst på hamburger plutselig, så da blir det det, høhø! 


se så søøt!

Nå skal jeg lese litt blogger og mekke meg litt mat. Suuulter i hjel, nesten ikke spist i dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg