helt OK

Hei, og god lørdag! Denne helga er jeg også rolig, har faktisk ikke vært ute på en måned(!!) og det er ganske bra til å være meg. I går var jeg hos en kompis og tok noen cider sammen med han og ei venninne av han. I dag har jeg hatt besøk her hos meg og vi har spist taco, tatt noen rusbrus og sett film. Helt OK helg! Neste helg skal jeg nok ut tenker jeg, er en smule lei av å sitte hjemme hver helg. Nå er det nok, haha!

Nå har besøket dratt, og jeg er hjemme alene med Luffy og venter på at Anders skal komme hjem fra jobb. Holder på å drikke opp den siste cideren min og ser på ‘Bridget Jone’s dagbok’. Luffy har akkurat våknet, og er blitt helt tullete. Akkurat nå går han amok på PC ledningen min, og han vil alltid gå på PC’en min så bokstavene flyr vilt. Haha..  Noen som fikk kjøpt noe fint på black friday forresten? Jeg fikk handlet gaver til nesten alle i familien faktisk! Har bare noen få igjen å kjøpe gaver til, og det er såå godt å tenke på. 

Velvel, nå skal jeg se litt mer film. Ha en fin kveld, enten du er hjemme eller ute! 🙂


Har ingen bilder å dele, så deler disse to fra forigårs. Jeg hadde på webcamen, og Luffy hadde stått på PC’en og tatt bilder, hahah. Ser bare ørene på han xD

Hah, ser nesten ut som han prøvde å ta bilder av seg selv. En liten selfiekonge, kanskje?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg