flattform

Noen ganger (eller egentlig hele tiden) så går jeg rundt og irriterer meg over at jeg er så jævla tynn. Jeg er glad for at jeg er tynn, ikke misforstå, men jeg mener jeg er for tynn. Kunne godt ha veid 5kg til, minst. Nå veier jeg 47kg, og er 1.62 lang. Er uansett for tynn selv om jeg er kort. Det ligger nok i genene mine å være tynn, og jeg må bare akseptere det uansett hvor mye jeg hater det. For uansett hvor mye jeg spiser, så går jeg ikke opp i vekt. Kan gå opp til 49kg, men mer enn det har jeg aldri veid.

Jeg husker på barne og ungdom skolen, der ble jeg veldig ofte mobbet pga. utseendet og vekta mi. Jeg hatet hvordan jeg så ut, og det gjorde så forbanna vondt hver gang jeg fikk bekreftet midt i trynet at det ikke var bare jeg som mente jeg selv var stygg og for tynn. En episode husker jeg spesielt godt. Jeg sto ute på parkeringsplassen på ungsomsskolen og ventet på å bli hentet, og litt lengre bort sto to jenter (som alltid var frekke mot meg) og ventet på skyss de også. Plutselig roper hun ene ”Malin? Har du flattform?” og så lo de, selvfølgelig. Slik var det ofte for meg på ungdomskolen, alle var så forbanna frekke. Jeg var ikke alltid den snilleste jeg heller, og det var mye utestenging og baksnakking i gjengen min husker jeg, men jeg var aldri frekk direkte mot noen. Jeg har aldri i mitt liv sagt noe stygt til noen direkte, og kunne aldri fått meg selv til å gjøre det heller. 

Nå i dag så er former tingen, former er det som er sexy. Og det er jeg helt enig i, selv om det er veldig fint å være tynn også! Men skulle gjerne hatt litt mer fett på kroppen, spesielt på rumpa, rundt hoftene og i ansiktet. Jeg vil føle meg mer kvinnelig, noe jeg ikke gjør nå. Jeg har null former, og null pupper. Noen ganger føler jeg meg som en mann. Det er så irriterende å ikke være fornøyd med egen kropp (eller vekt) men det er jo ikke værre enn å bare spise MASSE masse mer mat, ofte. Det er bare så vanskelig å plutselig skulle spise så mye mer enn hva jeg er vant til. Helt ærlig så er jeg veldig dårlig til å spise nå for tiden, jeg spiser veldig lite. Som oftest spiser jeg bare middag, og et par brødskiver til kvelds, noe som er alt for lite. Utenom middag så vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal spise. Brødskiver er så forferdelig kjedelig, dessuten synes jeg ikke brødskiver er så spesielt godt. Så hva skal jeg spise da? Jeg har null fantasi når det kommer til mat, haha. 

Jeg får vel bare finne ut et eller annet jeg liker, og spise som bare juling da. Det er vel det eneste som funker om jeg skal opp i vekt. Å veie over 50kg er målet mitt akkurat nå! Gjerne kom med tips til hva jeg kan spise som er godt, og som man kan legge på seg av.

Hater håndleddene mine, verdens tynneste! Jeg har nesten like tynne håndledd som søstra mi på 11 år liksom. Har lenge trodd at det er noe feil med benbygningen min. Kanskje det er det også..?


nettopp våknet♥

Vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget. Få ut litt frustrasjon, I guess..

Update: Må bare legge til at jeg ikke skrev dette innlegget for å få sympati! Det var ikke det jeg hadde i tankene, hehe 🙂

2 kommentarer
    1. Ett lite tips er å holde på meg styrketrening på rumpa og skuldrene dine om du vil få former! Jeg selv er født “rett ned” på sidene, men da jeg trente styrke så fikk jeg en fin ilusjon av former! 😀 Bare ett tips! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg