fæl i dag

Blæh, jeg føler meg så stchøgg i dag! Håret er æsj og jeg har verdens lengste ettervekst, (hva faen, jeg farget det jo for rundt 3 uker siden og fargen virket tydeligvis ikke..??) og trynet ser ut som en tomat. Jeg har fått en kjempefin kvise på haka som gjør vondt, og huden er kjempe oljete. Har sikkert vasket den hundre ganger i dag, og renset den med sånn rensekrem istad. Nå føles huden i hvert fall litt bedre, og er mye mykere. Jeg HATER oljete hud, det er så ekkelt! Hva kan jeg gjøre med det??!

Jaja.. Har nettopp betalt alle regningene mine, og det er så godt å bare kunne kaste dem i søppla! Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å la være å betale regninger, og som utsetter og utsetter. Jeg haaater å ha regninger liggende, derfor betaler jeg dem alltid med en gang jeg har penger. En god egenskap, I think. *klappklapp* 

Er faktisk litt trøtt nå, var oppe tidlig i dag morges på psykologtime. Vi snakket litt om hva jeg skal gjøre fremover, og det blir nok sånn at jeg skal ut i praksis i en eller annen butikk litt senere. Jeg kjenner at det skal bli godt å ha noe å gjøre om dagene igjen. Men jeg gruer meg også, jeg synes det er så slitsomt å være irundt masse folk i flere timer om dagen, blir så sliten av det. Jeg er ikke spesielt sosial, og er vanskelig å komme innpå og bli kjent med. Det suger faktisk å være sånn, jeg hater å være dårlig sosial anlagt! Jeg klarer ikke å være meg selv sammen med mennesker jeg ikke kjenner. I tillegg har jeg null selvtillit, og det gjør ikke ting lettere for å si det sånn. Mennesker som er sosial og utadvendt vet ikke hvor jævlige heldige de er!

Sånn er vel livet, alle er forskjellige. Jeg håper jeg vokser det av meg litt, og får bedre selvtillit og alt det når jeg blir eldre. Nå skal jeg se litt TV her, vi snakkes!

Veldig vanskelig å ta bilder av Luffy, han rører alltid på seg! Haha, lille tornadoen. Nå ligger han å sover igjen ved siden av meg. Han sover veldig mye!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg