desember

Hey! Tenk at vi allerede er i desember da?! Snart jul liksom, wæ! Akkurat nå er jeg hos mamma, og skal sove over her i natt fordi jeg skal til legen i morgen tidlig. 
Her har de pyntet til advent, noe jeg ikke har gjort enda. Må nok en tur på Nille en dag for å kjøpe litt billig pynt, hehe. Må jo pynte litt i kåken!


haha, så søt ↑

Ingen kalender på meg da :(:( Haha neida, jeg er for gammel til sånt. Kanskje jeg kjøper meg en sjokoladekalender. Men kjenner jeg meg og Anders rett, så spiser vi nok opp den med en gang, haha! I går kjøpte jeg de aller siste julegavene på nettet, noe av det jeg kjøpte har jeg lyst på selv, så gleder meg til det kommer i posten. Må jo titte på det jeg har kjøpt i gaver. :Pp 

Var det noen som så Norske Talenter på fredag forresten? HERREGUD jeg ble redd når det tulle innslaget fra nyheterne kom opp rett før den ene dansegruppa skulle danse! Jeg ble dritredd og tenkte at nå går verden under. Mitt største mareritt! Tenk om det hadde vært seriøst, da. Så at det ble mange negative reaksjoner rundt dette, og det er jo ikke så rart. Norske talenter er jo et program som mange barn ser på, og de kanskje ikke helt skjønner at det var tull. Jeg var hos en kompis akkurat da og vi ble dritredde! Haha uff..

Denne buksa kjøpte jeg da jeg var i Trondheim. Den er fra Urban, og sitter så bra synes jeg. Jeg liker dr.denim sine bukser, bare litt synd de blir så slitte etter noen vask. Så må vaske de veldig sjeldent. 

Nei, dere får ha en fin kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg