5 flauser

Hei! Nå tenkte jeg å lage et innlegg om 5 flaue ting jeg har opplevd. Hoho, here we go!

1. Det var en gang jeg var i syden med mamma og småsøskene mine for 5-6 år siden. Jeg hadde mensen den uka og måtte bruke OB når jeg badet. En dag da vi var på bassengplassen og badet, så hadde uheldigvis OB-tråden falt utenfor bikinitrusa. Jeg ante fred og ingen fare, helt til mamma kom å fortalte meg at tråden hang utenfor. Jeg fortet meg på do, og ville egentlig bare bli der 4ever. Haha, SÅ flaut. Det værste var at det var ikke mamma som så det først, men en kjekkas som lå i solsenga ved siden av oss. Han hadde gått og sagt ifra til mamma om det. Tror jeg døde i noen minutter da ass.

2. Det var vinter, og jeg skulle sykle(!) hjem fra skolen. I det jeg skulle sykle over et gangfelt, klarte jeg å skli og tryne foran alle bilene som ventet. Kom meg raskt opp på sykkelen igjen, og syklet som et lyn videre uten å se på de som satt i bilene og fikk med seg showet. Haha!

3. Jeg og klassen min på ungdomskolen hadde gym. Vi skulle spille fotball, som jeg hatet. Jeg var livredd for ballen, guttene sparket den alltid så JÆVLIG hardt. Plutselig fikk jeg ballen midt i trynet, og det gjorde så forbanna vondt. Alle poppis-kidza begynte selvsagt å le av meg, imens jeg sto der sikkert helt dritrød i ansiktet etter ballen. Artig.

4. Jeg skulle sove over hos ei venninne da jeg gikk på barneskolen, og hadde pakket med meg sakene mine i en plastpose. Da vi skulle pusse tennene og ha på pysjen om kvelden, så så jeg at jeg hadde tatt med meg feil pose. Jeg hadde tatt med meg bæsjebleie posen mamma hadde satt på gangen, som skulle kastes. Haha! Det var jo ikke akkurat så flaut, men mer morsomt. Venninna mi lo seg ihjel i hvert fall.

5. Når jeg gikk på barneskolen var jeg med på turning. Vi skulle sitte i ring, og i det jeg satte meg ned, slapp jeg verdens største fis. Alle hørte det, men de trodde det var en annen jente som fes! Jeg ble SÅ glad, og sa såklart ikke at det ikke var henne, men meg. Haha, litt slemt men jeg turte ikke.

Har du opplevd noe skikkelig flaut? Fortell!


2 kommentarer
    1. Hei. Kan du legge ut et bilde av deg med fletter i dag? Du hadde vært så søt med fletter!! Du kan ha røde strikker i flettene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg