innkjøpene fra Trondheim

Hei! Nå har jeg akkurat dusjet og spist middag. Kjøttdeig med spaghetti sto på menyen i dag, er egentlig drit lei av det. Haha! Ser at statistikken på bloggen har vært ganske høy de siste par dagene, gøy! I går var det over 150 lesere innom, og i dag over 100. Det er vel egentlig ikke så mye, men for meg som bare har rundt 15-30 lesere hver dag så er det mye! Mange av de som klikker seg innom bloggen har nok gjort det via facebook, siden jeg legger ut et par linker der etter at jeg har skrevet et nytt innlegg. Men det bruker aldri å være så mange innom, så ja som sagt, gøy! 🙂

Tenkte å vise dere hva jeg kjøpte da jeg var i Trondheim på mandag, så her kommer bilder av det!

Genser fra Carlings, bukse fra Urban og body fra H&M. Genseren har jeg lenge hatt lyst på, men har ikke funnet størrelsen jeg skulle ha. Endelig fant jeg den i Trondheim, og dette er egentlig en guttegenser, så måtte kjøpe størrelse S, da det ikke finnes XS i gutteklær. Buksa har jeg også lenge ønsket meg, og jeg prøvde den faktisk sist jeg var i Trondheim, men XS ble liiitt for stort. På mandag fant jeg denne i XXS, og da satt den som et skudd! Trodde ikke den fantes i XXS, så da ble jeg veldig glad. Bodyen er også veldig fin synes jeg, men vet ikke helt hva jeg skal ha under? Kan jeg ha BH liksom? Ser for meg at det blir litt rart. Jeg har jo så små pupper, så det blir ikke noe fint uten noe under. Hva synes du om innkjøpene?♥

Nå skal jeg se litt serier, ha en fin kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg