julaften om 3 dager???

Hei! Tenk at det er julaften på torsdag? Wææ, og jeg har ikke julestemning i det hele tatt! Alle snakker om julemat og blabla, og jeg liker nesten ikke noe julemat hahah. Ribbe er vel det eneste jeg liker av julemat. Medisterkaker, julepølser, pinnekjøtt og alt det der liker jeg faktisk ikke. Jeg er generelt ikke noe spesiell fan av norsk mat, synes det er kjedelig. I morgen må jeg pakke inn alle gavene, stikke på polet for å kjøpe inn litt alkohol til julen, og på onsdag drar jeg til Verdal. Dumme meg drakk opp hele vodkaflaska jeg egentlig skulle ha til 2.juledag, haha. Hadde egentlig ingen planer om å dra ut i helga, men det ble sånn likevel. Var vel ikke hjemme før rundt halv åtte om morgnen på søndag, så døgnrytmen min har blitt litt rar. I dag våkna jeg ikke før halv fem(!!!) og det er jo aaalt for sent kan man si.

Jeg ser på en film nå på tv2 livsstil, ‘She’s the man’, så må nesten følge med. 

Har du julestemning?


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg