min julaften

Hallo! Håper dere hadde en fin julaften i går? Det hadde ihvertfall jeg! Var veldig koselig, som vanlig. 🙂 Nå slapper vi bare av her hjemme hos mamma, skal snart spise noen middagsrester fra i går. Senere i kveld skal vi på juleselskap hos mormor & morfar, så i kveld er det bare å ta på finstasen igjen. Hehe! Blir her til i morgen, ettersom jeg skal passe ungene i kveld siden mamma skal jobbe nattvakt. 

Uansett, tenkte å vise noen bilder fra i går. Først dro vi en tur til bestemor og pappa, og var der til fire tiden, så dro vi hjem til mamma og spise, åpnet pakker osv.
Deler noen bilder fra hjemme hos bestemor først!

Jeg får alltid så julestemning av å være hos bestemor. Hun pynter alltid veldig til jul, såå koselig! Spiste godteri og drakk brus, og plutselig sovnet jeg på sofaen. Hahah! Var egentlig ganske trøtt i går, men sovna ikke før rundt fire i natt, bahh. Vi var ihvertfall her en stund, så dro vi til mamma. Her kommer bilder fra der ↓


Morfar hadde bygget hus til Snipp og Snapp! De er alltid ute om nettene, så dette huset skal mamma sette i garasjen slik at de kan sove inne i den om natta. Snipp likte huset ihvertfall, gikk inn og la seg i det med en gang. Haha 🙂


Meg, Johannes, mamma, Linnea og Simon


Simon, Johannes (brødrene mine) og morfar! Simon og Johannes ser en smule sur ut?;)


Morfar, meg, mormor, Linnea, mamma, Johannes og SImon. Fin gjeng!


Julegavene jeg fikk! Fornøyd 🙂 Fikk en del penger, og de skal jeg spare til sofa, mangler bare 2-3 tusen til. Gleeeder meg til å få ny sofa!

Nå må jeg nesten stikke, middagen er klar straks. Hva gjorde du på julaften, fikk du noe du ønsket deg?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg