et lite hei

Hallo! Har vært dårlig på bloggfronten de siste dagene, så sorry for det, om noen skulle bry seg haha. 2.juledag var jeg jo ute, 3 og 4 slappet jeg bare av og i går var jeg ute en tur igjen. Hadde egentlig tenkt å vært rolig, men Anders jobbet til 23.00, så fikk jeg besøk av en kompis og han hadde med seg noen øl og julegaven fra han til meg. I den var det bl.a en liten vodkaflaske. Passet meg perfekt, haha! Derfor drakk jeg litt av den, og litt senere ringer Anders og sier at han tar med en kompis hjem. Da ble jeg med kompisen min ut en tur på byen, og det var faktisk litt morsomt. Jeg er sjeldent på byen fordi jeg synes det er kjedelig og det blir for mye folk, men i går var det gøy. Danset til og med litt, lol. Ble ikke mer enn et par timer, det er mer enn nok for meg.

Da klokken var to var det på tide og hjem å legge seg sammen med Anders. Vi har vært å spist middag hos bestemor med pappa, og senere spiste vi kveldsmat hjemme hos kjæresten til pappa. Koselig!

I morgen skal jeg feire nyttårsaften hjemme hos bestemor med pappa sin familie. Gleder meg til å spise kalkun med mye godt, nam! Er usikker på om jeg drar tilbake til Levanger etterpå for å feste. Dumme meg trodde polet var åpent i morgen også, men de har jo stengt da. Har ikke så mye alkohol igjen, så spørs om jeg må kjøpe noen rusbrus på butikken.

Jaja.. Snart er julen og alt det ferdig, like greit egentlig. Har du hatt en fin jul så langt? Nå jeg stikke, holder på å steke baguett i ovnen. Baguett med salat og kylling, nam!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg