den aller første gangen

Tenkte at et innlegg som dette kunne være litt morsomt, også for min del, hehe! Here we go:

Mitt første kyss…

Det var på en fest, tror det var på vømmøl. Det var ihvertfall på en fest i parken. Jeg og venninna mi hadde funnet oss hver vår fyr som vi rotet med, hahah. Da var jeg vel 15 år tror jeg. Så ung! Jeg og venninna mi var noen små horer når vi var 15-16, fant oss en ny fyr på hver fest som vi klinte, og hang med. Hahaha… Gjorde ikke noe mer enn det, da. Bare roting!

Mitt første møte med alkohol…

Da var jeg også bare 15 år. Begynte altså veldig tidlig i forhold til alle andre på min alder på den tiden. Det første jeg drakk av alkohol var altså hjemmebrent, og da var vi noen venninner hjemme hos meg. Etterpå dro i på Øra (sentrum her i Verdal) og vallet i fylla. Flaut… Haha! Husket jeg elsket å være full, siden jeg var ganske så sjenert til vanlig, men ble en heeelt annen person i fylla. På den tiden var det fest hver eneste helg, og det var så gøy! Det var aldri kjedelig. Savner den tiden..


Mitt første kjæledyr…

Mitt første kjæledyr var en kanin, som jeg fikk til bursdagen min. Husker ikke om det var til 5 årsdagen, eller 6 årsdagen min. Kaninen het Jesper, og hadde han i 4-5 år før han døde. Kaniner lever jo ikke så veldig lenge desverre. Jeg skulle ut til buret hans i hagen og mate han, og da jeg åpnet døra rørte han seg ikke. Han lå der helt livløs, han hadde dødd den natta. Så trist! :c

Min første BH…

Den første BH’en fikk jeg av ei i klassen på barneskolen da jeg hadde bursdag. Jeg gikk vel i 6. klassen da, og skjønte ikke helt hvorfor hun ga meg en BH. Jeg hadde null pupper, og trengte naturligvis ingen BH. Jeg brukte den en dag etter jeg hadde fått den ihvertfall, og følte meg såå voksen! Men synes det var veldig ubehagelig å ha den på, så jeg tok den fort av igjen.

Mitt første møte med sminke…

Jeg begynte sånn smått med sminke i 7. klassen. Det var vel mest bare mascara og litt eyeliner det gikk i da. På ungdomskolen, i 8. klasse, begynte jeg med foundation og pudder. Jeg brukte en dårlig foundation fra Cubus, og et orange, stygt pudder. Når jeg ser på bilder fra den tiden, så så jeg seriøst ut som en gulrot i ansiktet! Haha, herreguud..


et eldgammelt bilde av meg, her var jeg 15 tror jeg

Min første ordentlige kjæreste…

Min første kjæreste fikk jeg da jeg var 16 år, og var sammen med han i over 2 år. Men jeg føler ikke det var seriøst når jeg tenker tilbake på det. Så min første ordentlige kjæreste føler jeg er Anders. Vi bor sammen, og føler vi har et mye mer seriøst forhold enn det jeg hadde med han andre.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg