30 day challenge

Husker jeg brukte å ha sånne ‘day challenge’s’ på bloggen før, men det begynner å bli en god stund siden nå. Synes det er skikkelig vanskelig å finne på noe å skrive om hver dag, derfor blir det mye hverdagsinnlegg. Slik har det vel egentlig alltid vært. Jeg er ingen kjempeflink blogger med andre ord! Med en slik challenge, eller utfordring på norsk, så har jeg ihvertfall ét innlegg å skrive om dagen. Det er vel bedre enn ingenting!

Så da starter jeg med dag 1 allerede

Dag 1 – Meningen med bloggnavnet ditt

Malinva.blogg.no står for fornavnet og etternavnet mitt, Malin Veie Austad. Ikke noe mer spennende enn det. 
Kan vise dere to headere jeg hadde da jeg startet å blogge ↓


Hahaha, fine headere eller hva? Ikke akkurat. Synes den øverste så best ut, den nederste headeren var jo bare rar. ”Together we are one” nederst da, haha omg. I august i år blir faktisk bloggen 5 år! Rart å tenke på, har jo hatt denne bloggen ganske lenge nå. Husker at før jeg begynte å blogge, så syntes jeg blogging bare var teit. Aldri i verden om jeg skulle lage meg blogg husker jeg at jeg sa engang. Jeg var på ferie med min daværende kjæreste sommeren 2011, jeg kjeda meg og vips så hadde jeg laget med en blogg allikevel. Det var mest bare for å prøve ut hvordan det var, men siden den gang så har jeg nå bare fortsettet. Selv om jeg ikke er noen flink blogger, så synes jeg det er litt gøy uansett. Mange av de gamle innleggene fra 2011-2012 har jeg slettet, da det var så mye rart jeg angret på at jeg hadde skrevet.

Har du blogg? Isåfall, når startet du? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg