all white

Hallo! Jeg kom hjem fra magneten for ikke så lenge siden. Skulle i hovedsak dit for å se på sofa på møbelringen, men måtte innom butikkene en tur også. Ble bare en parfyme med hjem. Den luktet bare så sykt godt! 

Kosten og leppestiften kjøpte jeg for en stund siden. Skal ta bedre bilder av alt når jeg får hentet kameraet mitt som jeg glemte hos pappa. Bl.a en kjempefin leppestift jeg kjøpte for en stund siden. Parfymeflaska var jo bare sååå fin!

I dag er det sykt mye snø ute, tror ikke jeg har sett så mye snø på flere år haha. Da jeg skulle gå ut døra i dag, holdt jeg på å drukne i snø. Nei men seriøst, snøen gikk helt opp til knærne mine! Alle fortauene ute er helt nedsnødd, så alle må gå på veiene. Ned bakken her er det laget en liten sti oppi all snøen på fortauet, haha det så så rart ut. Synd jeg ikke har kameraet, skulle gjerne tatt noen bilder. Synes det er så fint når alt er helt hvitt. Skikkelig winter wonderland her nå.

Uansett, fant en fin sofa på møbelringen som jeg likte. Den var ikke så alt for stor, men heller ikke for liten. Og den fantes i grå! OG den kostet under 7000kr! Som betyr at jeg har råd til å kjøpe den nå. Yay! Men først skal jeg se på bohus på Verdal, kan jo hende det er noen som er enda finere der. Får se!

Hva synes du? Fin? Sorry for crappy iphonebilder, men som sagt så har jeg ikke kameraet mitt. Nå er jeg skrubbsulten! Skal spise mat og se på gårsdagens episode av The Kardashians. Ha en fin kveld!

2 kommentarer
    1. Hei. Kan du lage en video på youtube å vise hvordan man kan lage to fine fletter? Da er du så snill!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg