tester ny linse

Hei! Jeg har nettopp kommet hjem fra bestemor, tanta mi skulle klippe håret mitt. Ikke noe drastisk, skulle bare klippe tuppene. Nå føles håret mye friskere, så godt! 
Jeg er i Verdal i dag, og fikk låne den nye linsa til pappa. Den er så bred, så derfor får den med så mye mer på bildene. Veldig kult, skal kjøpe meg en slik linse selv senere. Knipset noen raske bilder ute istad, men løp raskt inn igjen da det begynte å snø. I morgen skal jeg ut igjen og ta fler bilder i dagslyset. Må utnytte det når det enda er så hvitt og fint ute!


Haha, Snipp har så store, runde øyne. Søteste pusen!


Hull i buksa<3 Kanskje på tide å kaste den? 

Jeg begynner å bli sånn halveis dårlig. Eller dårlig og dårlig, jeg blir aldri ordentlig syk. Nesa er ganske tett, og jeg har sånn tett nese stemme. Er veldig varm i ansiktet, men tror ikke jeg har feber. Og ørene har tettet seg litt, hører litt dårligere. Forhåpentligvis blir jeg ikke verre. Kan ikke huske sist jeg var ordentlig syk! Nå skal lese litt blogger, vi sneiks! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg