snakk om noe annet

Omg, så lei jeg er av at alle snakker om det der helvetes kroppshysteriet. Jeg er drit lei av alle de som hakker ned på jenter (eller gutter, for den saks skyld) som har operert seg eller fylt i leppene sine. Eller hva det nå skulle være. Hele facebooken er jo bombandert med statuser og innlegg om dette. Jeg kunne ikke brydd med mindre om hun eller han har operert nesa si, eller om nabokjerringa har tatt fillers i kinnbeina og silikon i puppene. I don’t fucking care, og det burde ikke du heller. La folk gjøre hva de vil med kroppene sine. Det burde ikke påvirke deg.
Om noen føler de har noe de må ”rette opp” i, så la de så for guds skyld gjøre det uten at det blir 2. verdenskrig.

~~~

Nå er jeg på Verdal hos mamma. Skal passe ungene i helga ettersom mamma skal jobbe. Vet ikke helt hva jeg skal finne på, men har tatt med meg en bok. Jeg får ta på meg lesebrillene og være litt nerd da! Lol, jeg bruker ikke engang briller. 
Ser at statistikken er blitt høyere for tiden, gøy! Den går jo litt opp og ned, men i den siste tiden har den ligget på 50-90 lesere om dagen. Før hadde jeg bare 15-20 lesere om dagen liksom, haha. Jeg lurer veldig på hvordan folk klikker som inn på bloggen. Om det er via facebook når jeg deler innleggene mine, eller om folk søker seg til den selv. Men jeg regner med de fleste besøker via facebook. 

Yeye anyways, dere får ha en fin helg! Nå skal jeg lage meg litt tacorester og se på TV.

1 kommentar
    1. Jeg er så enig!
      Jeg har et prosjekt gående om dette. Jeg tror at hvis vi nå får ut dette en gang for alle så blir det kjedelig.
      Gå inn på bloggen min og kommenter innlegget om sex og pupper og del det med alle du kjenner. La oss kjede folk ihjel !!
      Lykke til !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg