noen som har peiling på lightroom?

Åh, jeg har et problem med lightroom! Når jeg har redigert ferdig et bilde, og exportert det til mine bilder, så blir bildet veldig uklart. Dette problemet har jeg hatt før også, jeg skjønner ikke hva som er problemet.

Slik ser bildet jeg redigerte ut. Inne på lightroom ser bildet myye skarpere ut, men med engang jeg lagrer det i bildene mine, blir bildet slik. Sååå irriterende! Hva er det jeg gjør feil?! Har prøvd å endret innstillingene når jeg skal exportere det, men det funket ikke det heller. Noen som vet hva problemet er?


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg