Dag 5 – Min mening om kroppen min, og hvor komfortabel jeg er med den

Dag 5Min mening om kroppen min, og hvor komfortabel jeg er med den

Jeg er egentlig ganske fornøyd med kroppen min, og føler meg komfortabel med den. Selvfølgelig er det noen ting jeg er litt mindre fornøyd med, som vekta, hoftene, puppene og underarmene mine. Jeg skulle gjerne ha hatt litt mer trent kropp også, men da er det jo bare å trene! Litt fastere rumpe hadde jeg ikke sagt nei til, hehe. Jeg liker at jeg har en veldig liten kropp, altså liten benbygning. Jeg kunne gjerne ha vært 3-4 cm lengre, men det er ikke noe jeg tenker over. Det er bare søtt å være kort synes jeg!

Jeg føler meg ihvertfall mye mer komfortabel i min egen kropp enn hva jeg gjorde for noen år siden. Da hadde jeg NULL former. Har ikke all verden med former nå heller, men litt har jeg ihvertfall. Og litt er bedre enn ingenting. På ungdomskolen og videregående gikk jeg nesten alltid i joggebukser, fordi jeg følte jeg hadde for tynne ben. Nå har det forandret seg, og jeg går nesten bare i stramme bukser og klær. Store klær passer ikke meg, da ser jeg IHVERTFALL tynn ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg