Dag 7 – Dine favoritter på instagram

Dag 7Dine favoritter på instagram

Jeg har egentlig ikke noen favoritter, men det er jo noen jeg følger med mer på enn andre kontoer. Så her er de! ↓

kristy.lani

hellylife

markina

kyliejenner


johannaherrstedt

andreagladso


madeleinepedersenn

kirstydollx

 Som du ser, så følger jeg veldig mange pene jenter. *dør av misunnelse* Jeg klarer bare ikke å la være! Hvorfor kan jeg ikke være så pen? :c buhu.
Jeg følger jo veldig mange fler og da. Ihvertfall, malinaustad heter jeg på insta, følg meg om du vil. 🙂

Har du noen favoritter på instagram?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg