Dag 8 – Familien min

Dag 8 – Familien min

Jeg har verdens snilleste familie! Jeg er så heldig å ha en ganske stor familie. Det setter jeg stor pris på! Det er godt å tenke på at mine fremtidige barn får en stor og snill familie. Jeg har mamma, pappa, søskene mine, besteforeldrene, mormor & morfar, tantene, onklene og søskenbarna mine som jeg ser på som nærmeste familie. 

Vet ikke hva mer jeg skal si om familien min, annet enn at jeg er veldig glad i dem alle sammen. ♥


Mormor og morfar


Meg og søskene mine


Familien min på pappa’s side


Et bilde fra julaften. Meg med søskene mine, mamma, mormor og morfar

Har du en stor familie?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg