Dag 9 – Klær jeg brukte når jeg var barn

Dag 9 Klær jeg brukte når jeg var barn

Nå har jeg ingen bilder å dele av klærne jeg brukte. Kunne jo dratt hjem til Verdal og tatt bilde av bilder fra albumet mitt, men det orker jeg ikke hehe. Men jeg husker jeg hadde noen sko og klær jeg elsket, så kan jo se om jeg finner noen bilder på nett!

Buffalo skoene husker vel mange? Jeg hadde et par ihvertfall på barneskolen. De var jo såå in en periode! Kan ikke forstå hvorfor, de er så dritstygge. Hahah! De det er bilde av over, er de nye skoene som man kan få kjøpt i dag. En smule finere, men fortsatt stygg. 

Denne buksa hadde jeg, ihvertfall var den veldig lik. Det var vel i 5-6 klassen tror jeg at de her var så populær. O-M-G! Militærbukser er det styggeste. Sorry meg.

Jeg hadde en lignende spice girls t-skjorte. Også hadd jeg en svart tights som det sto spice girls på. Den fikk jeg av mamma eller pappa, hvis ikke var det noen andre i familien, jeg husker ikke. Ihvertfall, den ble jeg kjempeglad for! Da gikk jeg enda i barnehagen, og tror jeg var litt stolt da jeg hadde den på meg der. Hahaw!

Jeg hadde ingen av disse buksene, men hadde en lignende. Det var populært med slengbukser husker jeg. Husker jeg hadde så lyst på en bukse det var masse glitter på. Noen som husker? De var også veldig populære en stund. Dritugly bukse, men på den tiden hadde jeg sååå lyst på den. Hvorfor jeg ikke kjøpte den husker jeg ikke, men tipper det var for at de buksene var for store til meg enda.

Det er flere klesplagg jeg husker var veldig populære, som jeg også hadde. Men finner desverre ingen bilder på nettet. Synd, hadde vært morsomt å se! 
Takk gud for at moten har forandret seg, haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg