news – beauty products

Hvor søt er ikke de sminkekostene her? Elsker den lange, SÅ fin! De er allerede blitt brukt, så de er blitt litt skitten ehe. Den lange er til highlightning, og de andre er til bryn og øyne. Beautyblenderen er fra real techniques, og gaaash. Den er så bra! Tidligere har jeg brukt er ræva blender fra cubus, og jeg merket forskjell med en gang. Nå er det en drøm å blende!

Denne har jeg vist på bloggen før. Men den lukter sååå godt! Og fin å ha som pynt, flasken er jo dødsfin.

De her har jeg fra før av, men tanta mi var snill å ga meg to til! Det ble jeg glad for, for moroccanoil koster jo litt. Moroccanoil er min favoritt innen hårpleie. Lukter jo himmelsk! Smooth-serien har blitt en favoritt.

Det var noe nytt fra den siste tiden. Nå har jeg nettopp spist middag, som Anders var så snill å laget til meg. Nå er det bare avslappning i stuggun, høhø. Forresten! I dag sjekket jeg ut boliger til leie på finn igjen, i håp om å finne en fin leilighet til meg og Anders. Da fant jeg en kjempefin, liten søt leilighet jeg har sett på før. Den ble plutselig borte fra finn, så jeg tenkte den hadde blitt leid ut. Men i dag lå den der igjen! YAY! Ringte huseieren med en gang og spurte om vi kunne komme på visning. Vi kunne komme til helgen, gleder meg til å se ordentlig på den. Har SÅÅ lyst på den leiligheten, den er perfekt! Den ligger rett ved Levanger sykehus, så den ligger altså veldig sentralt, noe som er bra for oss som ikke har bil. Så alt for dyr er den heller ikke, 8000,- i måneden. Krysser fingrene for at vi kanskje får den. *jeg håper* Drit lei av denne søppelplassen nå! Den leiligheten er også mye mer ”bloggvennlig”. Dere som blogger skjønner hva jeg mener, haha. Føler ikke jeg kan vise bilder av der jeg bor nå, too ugly haha. Blir ikke fint på bilder. Hahha

Nå blir det serier her. Ha en fin kveld! ♥

4 kommentarer

Siste innlegg