Dag 10 – 5 rare ting jeg liker

Dag 10 5 rare ting jeg liker

1. Jeg liker (elsker) å dulle med mitt eget hår. Altså jeg tar litt hår og tvinner det rundt fingrene, og stryker det i ansiktet. Haha, det er bare så glatt og godt å ta på. Er blitt en uvane det er. Leker med håret hele tiden.

2. En annen uvane jeg har, er å gnisse neglene mot hverandre. Aner ikke hvorfor, det bare føles… godt?! Haha. Jeg klarer ikke å la være. Det resulterer jo i at neglene blir flisete og ødelagt til slutt. Må.slutte.

3. Jeg liker at mat man steker, er bittelitt brent. Jeg steker alt slik at det blir bittebittelitt brent. Jeg synes det smaker best da.

4. Jeg liker best å drikke rett fra brusflaska. Liker ikke så godt å drikke brus fra glass. Så når ingen ser på, drikker jeg rett fra flaska. HEHEH.

5. Jeg dagdrømmer nesten hele tiden om at jeg er en annen. Eller, ikke en annen, men en bedre verson av meg selv. Både utseende og personlighetsmessig. Og at jeg lever annerledes enn hva jeg gjør nå. Litt vanskelig å forklare, men jeg liker å dagdrømme om det. Egentlig litt trist når jeg tenker meg om. Men jeg har gjort det i mange år, så det har liksom blitt en vane.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg