skuffet over pakke i posten

I dag på vei bort til postkassen gikk jeg i håp om at en pakke fra ebay hadde ankommet. Og det hadde den, til min store glede! Men jeg ble meget skuffet da jeg åpnet pakken, og fikk se innholdet. Slik så det jeg hadde bestilt ut:

En grå body hadde jeg altså bestilt. Men den så ikke slik ut på bildet som ble vist på ebay. Så skuffende! Tenkte den kunne vært fin med en svart highwaist bukse, men den her kommer jeg til å kaste rett i søpla. Noe så stygt! Den var skikkelig posete, og det ser jo ut som den er sydd for en jævla svær baby. Ser ut som en body man kjøper til babyer, bare i en mye større verson. Haha! Ebay kan ha mye fint, men jammen kan de ha mye stygt og! Det som er så irriterende er at på bildene ser klærne såå fine ut, men i virkeligheten ser de helt annerledes ut. 

Slik så den ut på bildet:

Ser jo veldig fin ut, fargen var også mye finere. Jaja! Haha, ingenting å gjøre med.

~~~

Nå har jeg nettopp våknet fra en liten powernap (på 3 timer hehe). Var på en møte klokken 9 imorges, og jeg hadde bare sovet i 4 timer. Våkna av at Luffy mjauet og kastet opp. Stakkars liten, har har ikke virket særlig bra i dag. Han for det meste bare sovet, og virker litt slapp. Nå er han plutselig pigg igjen og løper rundt og leker. Så vet ikke helt hva som feilet han, men bra at han er bedre! 

Har du kjøpt noe fra ebay du ikke ble fornøyd med?

11 kommentarer
    1. Skjønner at du er skuffet! Har selv dårlige erfaringer fra slike nettbutikker, dessverre :/
      Har du fått kastet den i søppelet enda?

    2. Kostet den ikke mer enn 70?! Haha, kanskje like greit hvis den ikke var noe fin 😂 Skal du beholde den eller går den i søpla snart? 😊

    3. Ok 😊 Jeg bare trodde det var en bytteordning eller 14 dagers åpent kjøp eller noe 😊 Men hvis den var så billig er det kanskje litt stress? 😊

    4. Prøvde du den da? Er jo ikke rart at den ikke ser fin ut når den bare ligge der forhold til når den er på hu jenta

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg