brows

Hei! I dag har jeg vært å fikset brynene mine sammen med mamma. Endelig, var på tide! Har aldri fikset dem til noen før. Var på en salong i Verdal. Ikke noe fancysmancy, men hun damen var veldig flink! Jeg ble ihvertfall fornøyd. Kosta 130 kr, men mamma var så snill å spanderte. 

Før:

Og etter:

Haha, ikke de beste før og etter bildene, men det får holde. Har ikke ordnet brynene noe spesielt på bildet under. Ser enda finere ut med litt gele som holder de mer på plass, og brynspudder. Skal kjøpe meg brynsprodukter fra Anastasia Beverly Hills når jeg har råd. Har hørt så mye bra om de produktene!

Etter jeg hadde ordnet ferdig brynene, ble jeg med hjem til mamma. Litt senere kom mormor og hentet meg, så hentet vi Anders, og dro på pernilles. Der spiste vi pizza, som er verdens beste pizza EVER! Den er så god.

Nå er jeg hjemme igjen, og bare slapper av. Er sååå trøtt, sliter med å holde meg våken. Sovner jeg nå, får jeg ikke sove i natt igjen. Har begynt å fått en smuule normal døgnrytme nå, så vil ikke ødelegge den. 

00

Nå skal jeg ta av meg disse ubehagelige klærne, og ta på meg chille-klær. Å gå i jeans hjemme er jeg ikke noe fan av, SÅ ubehagelig. Går alltid i tights eller joggebukse hjemme, hehe! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg