Dag 11 – en gang jeg tenkte å avslutte mitt eget liv

Dag 11 en gang jeg tenkte å avslutte mitt eget liv

Uffda, denne var deprimerende. Jeg har aldri tenkt på å ende mitt eget liv, rettere sagt selvmord. Tanken har jo selvfølgelig vært der når ting har vært skikkelig dritt. Men det har bare blitt med tanken, og ikke noe jeg kunne ha gjort på ekte. Da jeg var yngre slet jeg litt med meg selv. Synes jeg selv var for stygg, og følte meg som en eneste stor taper. Tenkte at det hadde vært bedre å vært død, men den tanken roet seg etterhvert heldigvis. Jeg hadde aldri turt å tatt livet mitt uansett. Nei, uff!

De som velger å ta livet sitt må virkelig ha hatt det vondt. Jeg synes dessuten ikke selvmord er et egoistisk valg. Forstår det må være heeelt jævlig for de irundt. Men om en person velger å avlsutte sitt eget liv, så er det nok en god grunn til det. Kanskje finner de ikke en løsning på problemet, uansett hvor mye hjelp de får, eller hvor lenge de har prøvd å blitt bedre. Sinnsykt trist isåfall..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg