Dag 13 – Hvor jeg ønsker å være om 10 år

Dag 13Hvor jeg ønsker å være om 10 år

Om 10 år håper jeg at jeg er blitt rik, bor i et stort penthouse med basseng i hagen og har 5 barn. 

TULLA. Må vel være litt realistisk. Om 10 år håper jeg at jeg har kommet lengre i livet enn hva jeg har nå. Da er jeg 32 år! Forhåpentligvis har jeg lappen, bil, hus/leilighet, en kjæreste (håper det enda er Anders) og kanskje et barn eller to. Og jeg håper jeg har en grei jobb jeg trives i! At jeg trives i jobben er veldig viktig, hvis ikke blir nok livet litt surt. 
Jeg tar egentlig ting som de kommer, og har egentlig ingen spesielle mål. Jeg setter meg aldri mål, siden jeg er så forbanna lite målbevisst. Litt dumt egentlig. Har ihvertfall ingen store planer for livet. Jeg tror nok et helt normalt ”A4” liv vil være helt OK for meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg